Toyota OutRun 2023 terima lebih 4,300 penyertaan - kutipan dana RM170k untuk Persatuan Kanser M'sia - paultan.org

  • 📰 paultan
  • ⏱ Reading Time:
  • 47 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 22%
  • Publisher: 51%

Car Car Headlines News

Car Car Latest News,Car Car Headlines

Toyota OutRun 2023 terima lebih 4,300 penyertaan – kutipan dana RM170k untuk Persatuan Kanser M’sia

Selepas tidak diadakan selama tiga tahun, UMW Toyota Motor kembali dengan penganjuran acara larian Toyota OutRun 2023 pada Ahad lalu, 15 Januari yang berlangsung di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur. Ia melibatkan dua kategori iaitu perlumbaan kompetitif 10 km dan 5 kmUntuk penganjuran kali kedua ini, seramai lebih 4,300 peserta telah mengambil bahagian. Dengan tema, penganjuran acara larian kali ini adalah bagi mengutip dana untuk Persatuan Kanser Kebangsaan.

Susulan kejayaan penganjuran Toyota OutRun 2023, Presiden UMW Toyota Motor, Ravindran K. berkata, “Kami gembira melihat sambutan dan penyertaan yang menggalakkan untuk Toyota OutRun kedua kami, yang dianjurkan pada skala yang lebih besar berikutan kejayaan acara pertama pada 2019. “Sebagai sebahagian daripada komitmen CSR, kami telah bekerjasama dengan Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia untuk inisiatif tahun ini, di mana 100% daripada hasil pendaftaran bernilaiSelain acara larian, beberapa aktiviti lain turut diadakan termasuklah persembahan dari artis jemputan, De Fam dan kemunculan istimewa duta Toyota Yaris, Janna Nick.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 22. in CAR

Car Car Latest News, Car Car Headlines