Great Wall Motor Haval B07 dan A07 tampil sulung di Shanghai — SUV PHEV, jarak 100 km, 279 PS, 585 Nm - paultan.org

  • 📰 paultan
  • ⏱ Reading Time:
  • 46 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 22%
  • Publisher: 51%

Car Car Headlines News

Car Car Latest News,Car Car Headlines

Great Wall Motor Haval B07 dan A07 tampil sulung di Shanghai — SUV PHEV, jarak 100 km, 279 PS, 585 Nm

Di Auto Shanghai 2023, Great Wall Motor mempamerkan beberapa model kenderaan tenaga baru ; di bawah jenama Haval, ada dua model yang terlibat — dengan kod nama A07 dan B07.

B07 yang mirip model H6 tetapi dalam saiz lebih besar hadir dengan rekaan gril tanpa bingkai dan corak mesh di bawah lencana Haval. Lampu utama pula bersegi, dengan DRL yang jelas kelihatan. Di belakang, lampunya menyeluruh. Bukaan udara hiasan dengan kemasan krom juga ada menghiasi kawasan apron bawah di bampar belakang.

Sistem janaan pula baru dan dikenali sebagai Hi4 . Sistem plug-in hybrid yang ada menawarkan kecekapan tenaga sebanyak 41.5% dan memberikan 462 PS . Dua tetapan ditawarkan untuk model ini: yang pertama dengan enjin 1.5 liter turbocas empat-silinder petrol kitaran Atkinson yang menjana 109 PS dan 135 Nm tork.

Motor kedua pula diletak di belakang dengan janaan 204 PS dan 350 Nm untuk melengkapi sistem pacuan semua roda. Ini disertakan juga dengan Torque Vectoring Control pula mengawal agihan tork antara dua gandar berkenaan dengan sembilan mod pemanduan.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 22. in CAR

Car Car Latest News, Car Car Headlines

Similar News:You can also read news stories similar to this one that we have collected from other news sources.

Great Wall Motor Haval B07 and A07 debut in Shanghai - PHEV SUVs; up to 100 km EV range, 279 PS, 585 Nm - paultan.orgGreat Wall Motor (GWM) showcased several new energy vehicles (NEVs) at this year’s Auto Shanghai, and under its Haval brand, the Chinese carmaker showed off two SUVs codenamed A07 and B07. B07 aka Xiaolong Max …
Source: paultan - 🏆 22. / 51 Read more »