[Video] Helmet Motor Kena Curi Di Parkir Hospital, Pemilik Harap Si Pelaku Diberi Hidayah

  • 📰 therakyatpost
  • ⏱ Reading Time:
  • 57 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 26%
  • Publisher: 59%

Car Car Headlines News

Car Car Latest News,Car Car Headlines

Menurut pemilik helmet dikenali sebagai Syahid Akmal, kes kecurian berlaku di parkir Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Kes mencuri di Malaysia dilihat semakin membimbangkan sehingga ada individu yang sanggup menyamar menjadi jantina lain untuk melakukan perbuatan keji itu.

Menurut Syahid, helmet miliknya yang telah digantung bersama dengan motor telah dicuri oleh seorang individu tidak bertanggungjawab.Menerusi video perkongsian, lelaki itu menjelaskan bahawa helmet tersebut telah digantung bawah tempat duduk motornya. Pencuri berkenaan dipercayai menggunting tali helmet tersebut sebelum dibawa lari.

Pemilik Helmet Harap Pencuri Diberi Hidayah Walaupun berasa sedih dan terkilan dengan kehilangan helmet itu, Syahid di ruangan kapsyen berharap agar pencuri diberikan hidayah oleh Allah SWT untuk berubah pada masa akan datang. @syhdakml kalau pencuri tu tgk video ni aku just nak cakap, dosa dgn Allah boleh minta ampun bro, dosa dgn manusia susah kau nak cari. Semoga Allah beri hidayah kepada kau, aamin. btw, tq bro @Daniel Hakim RS bagi pinjam helmet utk aku balik dari checkup. #arcritzhelmet #lc135malaysia #hospitalkualalumpur #hkl ♬ original sound – Syahid Akmal Baca Artikel Berkaitan: Wanita Dedah Lelaki ‘Berlakon’ Jadi Perempuan Dalam Surau.

Malah ada juga individu yang berkongsi pengalaman lebih teruk pernah terjadi sewaktu meletakkan kenderaan sekitar hospital.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 14. in CAR

Car Car Latest News, Car Car Headlines

Similar News:You can also read news stories similar to this one that we have collected from other news sources.

[Video] Rider Berang Lepas Ditegur Bawa Motor Lawan ArusSeorang rider penghantar makanan dilihat mengeluarkan kata-kata kesat kepada pemandu yang hampir melanggarnya di jalan sehala.
Source: therakyatpost - 🏆 14. / 59 Read more »